خطیب جمعه میبد : عملیات بیت المقدس یک عملیات عادی نبود و دنیا را مبهوت کرد

یزدفردا "آیت الله اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با گرامی داشت سوم خرداد ، سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت : عملیات بیت المقدس یک عملیات عادی نبود و دنیا را مبهوت کرد .
به گزارش گروه دریافت خبر  یزدفردا  ، وی افزود : عملیات بیت المقدس طرح های جدید نظامی آورد و درعین ناباوری ملل دنیا ، نیروهای بسیج ، سپاه و ارتش توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران توانستند با همبستگی خرمشهر را آزاد کنند .

خطیب جمعه میبد با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرمودند: " خرمشهررا خدا آزاد کرد" تاکیدکرد : تاریخ و حوادث دفاع مقدس باید همیشه مورد توجه قرارگیرد و این افتخارات و عظمت باید به نسل جوان هم انتقال پیدا کند .

گرامی داشت روزارتباطات :

آیت الله اعرافی ضمن تشکرازهمه دست اندرکاران و مسئولین ارتباطات و مخابرات ، روزارتباطات را گرامی داشت و افزود : ادارات و بخش های حقوقی و تمامی مجموعه ها نسبت به روابط عمومی که پاسخگوی مشکلات و مسئولیت برقراری ارتباطی را برعهده دارد ؛ باید حساس باشند .

طرح حجاب وعفاف :

امام جمعه میبد دربحث طرح حجاب وعفاف نیزاظهارداشت : درحوزه حجاب وعفاف قانون مصوب بسیارخوبی را درکشورداریم که باید مورد توجه قراربگیرد .

وی افزود : بحث افسارگسیختگی اگر کنترل نشود خطرناک است و زندگی وفرهنگ دینی را ازبین می برد .

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد : دانشگاه ها ، مراکز اداری ، تجاری و صنعتی باید حجاب وعفاف را جزء برنامه خود قراردهند و شرایط حجاب و عفاف ازسوی مرد و زن باید درهمه محیط ها رعایت شود .

وی برنامه ریزی فرهنگی و امربه معروف و نهی ازمنکر را اهرم بسیارموثری درمهاربسیاری ازمفاسد بیان کرد وافزود تشریح فلسفه حجاب وعفاف و امربه معروف ونهی ازمنکر ا زضابطه مهم اسلام است که باید بصورت فرهنگ دربیاید .

بهره وری صحیح از منابع و انرژی :

اعرافی با اشاره به بهره وری صحیح و استفاده بهینه از منابع و امکانات اظهار داشت : جز برنامه ریزی درست برای استفاده از منابع و امکانات خدایی چیزی مشکلات را حل نمی کند و باید با نگاه علمی و درست حرکت کرد .

وی بر برنامه ریزی علمی در کشاورزی ، مهار آب ، مصارف روزانه و به اندازه مصرف کردن منابع تاکید کرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا